måndag 23 januari 2012

Planering

Höll på att lägga upp bilder på Rusa o filmer när hon tränar ligg o target, samt position i fot.
Men gav upp då internet är så j'vla segt här! Får se om jag orkar någon annan dag... Eller åka hem till mamma o pappa o fixa det där :P
Rusa har även börjat lite smått med agilityträningen :) Ska filma det oxå någon dag!

Jag får i alla fall lägga upp min planering inför 2012 så det blir någon mening med detta inlägg ;)

Turbo:
Turbosplanering beror helt o hållet på vilket jag väljer o göra, antingen så slutar jag tävla med honom eller så provar jag o söka liscens för hans medecin o ser om vi får tävla!
Har inte alls bestämt än.. Sen beror det på hur han mår såklart. Ska rådfråga turbos veterinär lite med.
Men om det blir tävling tänker vi tuffa till oss o prova lite nya saker.

+ Starta i appellen
+Tävla i viltspår
+Fortsätta kämpa oss uppåt i agilityn

Nelly:

+Ta nån/några pinnar i agility.
+Uppflytt till högre spår
+Tävla i appellklass sök
+Uppflytt till Elit i lydnad
+Ungdoms SM lydnad Elit

Rusa:
+Miljöträning
+Utställning
+Grunderna i agility
+klicka in

2 kommentarer:

  1. Heja, flitiga ni! Uppflytt till lägre spår har ni redan ;) Vi hörs i veckan om lite träningspass ihop :)

    SvaraRadera
  2. Oj ;) haha högre spår ska det ju vara ! :)

    SvaraRadera