lördag 21 augusti 2010

LP1

Igår var Nelly o jag o tävlade i Ronneby. Inte riktigt vår dag, det var lite konstigt med hela tävlingen ;) Nelly var lite för taggad o drog till med några skall. Men vi fick ihop ett 3:pris iallafall :)

Idag gick det desto bättre i Torsås! Det blev ett första pris o det var hennes tredje, så därför har vi nu LP1! :D Hon var väldigt taggad idag med, men känns som att jag lärde mig att dämpa henne lite sen igår. Hon har aldrig gått så bra på linförigheten på någon tävling innan, där satt den! Men jag gillar att hon har den härliga känslan o bättre att dom är lite för taggade än för låga:) Skallen som hon drar till med ibland ska vi träna bort ;)

Min flicka är såå duktig!


www.nogg.se/turbodeamor

3 kommentarer:

  1. Grattis igen till ert fina resultat, duktiga ni:-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till fina resultat! Kram till syrran från Mr Y.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Ni är grymma Elin =)

    SvaraRadera