lördag 27 december 2008




Nu är Julafton förbi. Vi firade den hemma hos våra kusiner o hade det trevligt :)
Jag har lagt mer spår till Nelly o hon verkar fatta poängen nu, spårade med henne idag och det gick hur bra som helst ;)
Sista gången för kursen har varit så nu har Nelly jullov med tyckte hon, men det kan hon ju glömma ;) Vi ska ut o miljöträna o träna på lite vardagliga saker hela lovet har jag bestämt !

Blir nog valputställning i februari, för dom som vill veta ;)
Syster hjälpte mig att ta lite kort på Nelly med så nu har jag några som inte är så suddiga, woho :D Men dom bjuder jag på nån annan dag ;) blir bara ett julkort sålänge

Hoppas alla haft en bra jul ! :D

1 kommentar:

  1. God fortsättning på det Nya Året

    Fina bilder på Nelly. Hon är ganska lik storebrodern Yalla (Newton). Hoppas det går bra på valputställningen.

    Vi hörs
    /katja, Ossi, Yalla

    SvaraRadera